السبت، أكتوبر 07، 2006

أغنية جامدة لشيرين
أنا مش هفضل كده على طول
مش حاستنى العمر يعدي
أنا مش حاسكت لازم أقول
أد ما حآخد أد ما حأدي
انا دلوقتي بأراجع نفسي
قبل ما الأيام تفوت
وعلشان حاجات تعيش
حاجات كثير لازم تهون
مش كبرياء لكن بأصلح
كل شيء فيا إنكسر
و من الغباء إنك تعيش
زي الملاك بين البشر
يعني بأراجع نفسي
و اللي زمان أنا عشته لغيري
أنا دلوقتي حاعيشه لنفسي
أغنية لنانسي الزعبلاوي

أنا مستحيل حأنساك في يوم
و لا في ليل حا يجيلي نوم
و لا يوم في بعدك و لا ليا بعدك
غيرك حبيب ... غيرك حبيب
حبي الوحيد و إنت بعيد
عهدك أصون و الشوق يزيد
أنا ليك لوحدك عايشة لوعدك
دايما قريب ... مني قريب
أنا مستحيل أنسى اللي كان
أنسى الهوا ... ولا الحنان
انت اللي خلى لوجودي معنى
و لون سمايا ... و لون سمايا
إبعد بعيد ... و بعدك يطول
حاستنى يوم ... حأصبر و أنول
تبقالي وحدي ... تحضن هوايا
دايما معايا ... دايما معايا
أوصفلك إيه و إنت الحبيب
جوايا شوق ... إحساس غريب
مالك كياني و الشوق أناني
خلاني ليك ... أنا بس ليك
أحكيلك إيه ... لما تغيب
مهما تروح ... تفضل قريب
علشان يا روحي
عايش في روحي
و أنا روحي فيك
أنا روحي فيك

ليست هناك تعليقات: